We could be Heros

Ja så var det måndag igen.
OCH BAJSBRA VÄDER!
Har suttit ute i ca 2 timmar idag, vi la ut massor av filtar så chillade vi där på gräsmattan var riktigt mys!

I Lördags var det öppet hus men på fredag kvällen kl 10 kom Anna (en 3a) och frågade om jag ville gå på modevisningen. JA! det ville jag så klart :)

Så på lördagen hade vackstanäs gymnasiets textil treor modevisning var jätte kul =)
Men efter det så fick vi skjuts tillbaka hit till vacksta så jag och Madde hade jätte mys här och somna som en stock kl 11 med kläder och smink på. ;p

På söndagen var det jäätte fint vädr så vi låg på gräsmattan och solade ochnär hampus kom gick vi ner till bryggan. UNDERBART! =)

Sen på kvällen kom det fler och fler.
Maria fyllde ju år igår också så hon fick sin present  tihi =)

Men nu ska jag skriva om tsunamin, ska prata om det på kommunikationen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0