We did it!

Igår hade vi i uppdrag att vara uppe hela natten, och gissa när jag gick och la mig?
kl 14.00!! Hur orkar jag?
Jag sov från 14.00 till 17.00 och nu är jag faktist ganska pigg. Är kvar på skolan eftersom de är öppet hus imorron.
Det kanske blir så att vi stannar här hela helgen, vi får se.

Men iallfall så i natt var vi uppe hela natten. Jag och Enni var ensammna uppe och fattar inte hur vi klarade det. Vi gjorde liksom ingenting, satt och prata ibland elle bara lät tiden gå. En stund satt vi vid internet också och då gick tiden faktist ganska fort. Pratade i telefon med John också.
Men Johan och Madde är typ sjuka i huvudet!
De GICK in till Södertälje. typ 2.5 MIL!
De började gå kvart i 2 och kom tillbaka halv 7 på morgonen. Hade dom ont i benen och kroppen då eller ;P?
Men de får skylla sig själva. Tihi jag hade faktist ganska kul ialllfall.

Och nu har vi precis vart och handlat godis och eftersom vi tog ansvaret för kvällsfikat fick vi typ 3.5 L cola.
Undra om jag kommer vara pigg inatt?
Menmen snart börjar talang som jag ska se på.

Ha en bra Helg
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0