Every piece of me wants you

Ja jag vet jag är dålig på att blogga.. Men det är inge kul just nu för det händer ju inget att skriva om.
Och jag är ingen sån som bara väller ut mina åsikter i bloggen..
Men iallafall så kände jag mig tvungen nu att skriva någonting och då kan ju jag iallfall skriva vad jag köpte igår..
Det blev En consealer ett par jeans(Cheep monday, jag älskar!) och ett påslakan samt örgott i zebra mönster.
Jag hade en vädligt mysig dag med Enni och Nina som jag tycker SÅ MYCKET OM!

Sen igår blev det läsa harrypotter iigen, sista. 8-) Tog mig bara 4 dar. Muhahah..  Jag är rätt snabb för jag sträck läste inte heller...
aja nu ska jagtyp bli tjock och äta godis... Som vanligt...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0