Hemma eller hos Johan =)

Ja nuar man hemma igen, eller jag var hemma i typ 10 timmar sen åkte jag till johan alltså i fredags. Så nu sitter jag här framför datorn medan Johan är ute och springer.. höhö... Medans han är ute och springer äter jag kladdkaka, tihi =)
Men imorron blir det hem, eller på dan ska jag fika med Louise A sen blir det hem. Ska tvätta lite och sen åka till Pappa.
Ska få testa symaskinen jag ska få av farmor nu i veckan =) YEY!! måste bara leta fram något att sy i.. Hehe.

Juste, Gotland var riktigt roligt och jag har blivit ännu brunare. tihi
bilder kommer upp senare, när jag kommer hem.

Nu ska jag göra annat.
PUSS

Snart flyttar man till vacksta igen!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0