i got a soul but i´m not a soldier

Ja gud vad jag är dåligt på att blogga.. fy fy fy.
Har ju gått jätte långt sen. Måste skärpa mig.. Men jag är hopplös jag har inget att skriva om. Eller jag orka rinte skriva värsta inlägget för det jag skulle skriva om är ändå inge roligt.
Men kan väl dra något kort iallfall ;P

jag har då börjat skolan igen och flyttat till vacksta, UNDERBART! HAr inte tagit en bild på mmitt mysiga rum än (som är väldigt liten MEN mysigt) Men det kommer senare.
Det känns sjukt skönt att vara tillbaka men hur tomt och ovant som helst utan Johan =(!
Men annars så känns det rätt bra, fast finns inte så mycket att göra.
 I helgen vad  händer dårå?
Ja imorron blir det nog vara med Marre ett tag sen vid 9 Kommer Johantill mig =) och stannar till Måndag då jag börjar HALV 1 MUAHHA ]D

Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och vara glad.
(Har druckit kaffe rätt sent  så jag är absolut inte trött.. Klantigt)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0