I used to be blond and stupid. But yes, I dyed it dark cus it makes you think I'm smart

IDag blir det in till tumba och köpa lite grejer. Vet inte vad jag är ut efter förutom en smink pensel men vi får se =) Jag är ju expert på att slösa pengar. Höhö.
Idag blir det hem till Mammsen och har ingen blekaste aning om vad jag ska göra där och ikväll, men det lär vi ju se. Sen imorron ska jag till en kille som fyller 18. Mmin Mamm aoch Hans Mamma känner varann jätte bra så vi alla ska dit och jag vetinte vad. Sen kommer Johan till mig =) och söndag blire IKEA!

Ska snart till bussen eller snart och snart. Ska gå om drygt en timme så  jag behöver inte stressa något. Jag är ju redan klar =).


Och här har ni bild på mina nya jeans =) I Love!
och jag har inte platt röv jag bara står konstigt så det blev så, HAH.

Men vi hörs
PÖZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0