Dressed head til toe in love

Nu har jag precis kollat klart på sex and the city filmen. Som jag såklart älskar!
Är hemma hos pappa nu, åkte hit mitt på dan efter att jag och johan var i skärholmen och shoppade julklappar. Eller Johan gjorde för jag är fattig =)

Idag när jag åkte hit ut (pappa plockade  upp mig hos mamma) så stannade de och hämtade ett stort packet på posten, tihi :D Jag bara hoppas på att det är min i podspelare som jag har önskat mig ! Men det får jag veta på onsdag!

AHH inte alls långt kvar...

Ja vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kanske ska sätta igång och sy lite,, h ar fått lite kläder från mammas moster som jag kanska ska börja sy i. Har fått nytt tyg också men såklart så vet jag inte vart jag lagt det. Jag som hade tänkt att börja med det.. Men det får bli en annan dag.

Senare ikväll blir det iallfall myskväll framför tv med guaccamole och natchochips + pappa och Åsa =)
Imorron blir det lite julmys här med klägran och glasyrera pepparkakor.

Puzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0