Måndag

Hej på er!
I lördags hade jag inte alls kul.
När jag kom till louise var jag taggad till 0 så sen vid 12 drog ajg hem, tråkigt men ändå skönt.
Sen blev det inga bilder heller. Får bli en annan gång.
Nu är jag på skolan igen, har hur tråkgit som helst, finns typ ingenting att göra. Inget jag vill göra.
Har tappat sin glans att bo här. Iallfall nu på vintern.
Men jag kan tänka mig att det blir super när det blir ljusare och bättre väder, när man kan vara ute. Hoppas jag iallfall.
Snart är det iallfall Lov och det ser jag fram emot jätte mycket.
Är så trött på allt här och vill bara få längta efter allt och alla ett tag. För nu är det piss.
Orkar snart inte bo här längre.....Fast jag skullenog aldrig flytta hem igen..
Egen längenhet? haha ja det kan jag ju drömma vidare om.

Hur ska jag göra för att få upp mitt humör nu då?
känns verkligen som om jag bara driver om kring och hoppas på något som aldrig kommer att hända.
Jag måste sluta tänka så och leva för det jag har... Eller så kanske det aldrig blir bättre?!!

aja puss




Även om jag försöker,
Försöker va som vanligt.
Så är inget som förut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0