Wounderful word. In my ass

Nej nu fan har jag tråkigt. Jag orkar inte sova och jag orkar inte leva.
Okej det där var hårt men jag har så tråkigt.
Jag måste fan skaffa mig ett liv. Något att göra. Eller nej, för det vet jag aldrig kommer att hända så, det kan vi ju glömma.
Men iallfall så har jag inga ljuspunkter i mitt liv ljust nu. FÖRUTOM LOV och JULAFTON! Det är min motivation till att inte gå i ide och inte vakna förens det är sommar.
Detta blev ett argt och blandade känslor inlägg.
Inte den bästa starten efter min lilla paus som säääkert kommer fortsätta ett tag till.
Tills jag har tagit mig i kragen och skaffat mig en ny design för den jag har nu är såååååå 2008!
Och hallå nu är det 2009. :D och tills jag har fått lite mer insperation, nått att skriva om.

Nej nu ska jag gå och stoppa huvudet i toaletten -.-






"I tryed but maybe it dosen't work anymore"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0