Alla Hjärtans dag

Alla hjärtans dag var en strålande bra dag :)
Vi hade Fridrottsdag och jag och Maria var och badade.

Det började med att Johan åkte iväg kl 6 för att han skulle åka till romme.
Och sen när jag vaknade ca 2 timmar efter låg det 10 rosor på sängen, så dagen startade jätte bra : )
Men jag är så smart att en blomma gick sönder av att det blåste för mycket när jag gick ner till frukosten!

Sen så badade vi en stund och var hemma vid 12, då vi började arbeta på våran Ohio-Stjärna på textila ämnen.
För mig gick det jätte bra och var klar efter 40 minuter medans det gick mindre bra för Maria, haha söööt =)
Hon blev lite surdär ett tag men det gick över ;)

Efter det bestämmde vi oss för att vara lite duktiga så vi var ute och sprang sen gymmade vi och vid kl 8 var vi tilloch med med på coren. Tror du jag var stålt över mig själv då haha =)

Sen iallfall på kvällen när Johan kom hem så hade han bestämmt att vi skulle gå på bio, och det var jätte mys =)
Jag älskar dig!

Så för mig har Dagen var strålande =)



Kommentarer
Postat av: Hakorna

dunder bra jobbat på er flickor :D

2008-02-15 @ 18:21:52
Postat av: rumpan

JAG VET ;)!

2008-02-16 @ 12:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0