Koncentrerad på att inte ramla av stolen, på att inte skrika eller skratta högt eller bubbla.

Helg igen då =)

Vad ska man göra idag då?
Ingenting, har mega ont i magen :S bläää...
ska nog bara slappa som vanligt idag, kanske gå ut och gå eller något. får se.
Sov jätte dåligt idag. gick och la mig vid 9 halv 10 men somnade säkert inte förens 11 sen såklar vaknar man kl 2 på natten av att man har ont i magen,,,, och för att kunna somna om igen måste man ta en alvedon.. usch. känner mig inte det minsta fräsh just nu.
Men om man inte tänker på att jag har ont i magen så är allt finemang:) kanske ska plugga lite senare förresten.
Ska till tandläkaren på Måndag,:S usch..

Men vi kanske hörs senare..

Puss o kram






Om jag går och gömmer mig en stund Snälla glöm då inte bort mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0