Pictures of me

Nu är jag i Arboga, hemma hos Madde =) Wiiiie
Har precis sovit en stund och bara legat i sängen ett tag, gick ju upp halv 7 så trött är jag .
Wiie, just nu laagaar madde mat och jag ska väl kanske ta och hjälpa till men först ska jag nörda lite här framför datorn :)
Idag så har vi inte alls några planer, vi vet inte alls vad vi ska göra.
Kanske Kommer maddes Kusin Johanna hit och gör oss sällskap =) sen får vi se.
Imorron blir det bada i gustavsvik och sen släktträff, träffa maddes hela släkt hehe :D
Aja det kommer bli kul..

296057-82
kanske loggar in ikväll och skriver en rad eller två


Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lou

Vad händer ikväll? :D
Tipsa mig om klädsel till kvällens fest, det skulle vara gulligt av dig!

2008-02-29 @ 14:07:08
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Lou

Svar: ja, det låter bra! måste bannemej köpa nya jenas nu när du sa tajta jeans :D

2008-02-29 @ 14:20:26
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0