You tell me Im too late?

Hemma igen =)
Känns ganska länge sen som jag var här ute på landet, och det var kanske ett tag sen..
Idag så  har jag varit hos mamma ett tag och sen här hos pappa ute på landet.
har inte allsgjort mycket. städat och kollat på tv chillat bara.
Imorron ska jag åka och köpa ny mobil med Sandra :D Wiie!
sen på fredag blir det Arboga, och jag ska åka tidigt! hur tidigt vet jag inte men lagom tidigt :D
Lagom är bäst!

Aja nu väntar jag bara på att Johan ska komma sen att det ska bli torsdag sen fredag :)

Puss och knull mitt hjärtegull





Kommentarer
Postat av: madde

Jaaaa tidigt tidigt får du komma ;D du kanske vill komma med frukost på sängen?

2008-02-27 @ 18:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0