Goddamn,Today I feel so great

Min helg har varit Underbar!!

I Fredags så var jag bara hemma och chillade väldans skönt faktiskt så det behöver jag inte skriva något om. På Lördagen så skulle jag möta Sandra i Tumba för vi skulle köpa Present till Mikaela som fyller år på måndag (fast vi skulle till henne på söndagen)
Det började med att ja hade kollat fel buss, den gick inte 11.50 utan 12.50 och då försökte jag få tag i Sandra men hon svarade inte så aja då får hon skylla sig själv. Men sen när jag kom till tuma var hon inte där så hon hade försovit sig :P men men hon kom iallfall efter ett tag och då handlade vi en present.

Efter det åkte jag hem och då ringde Mamma och sa att jag skulle komma till Agge Elin och Lisa som jag inte har träffat på år, så det var jätte mega kul! Där så åt vi tacos och jag och Elin "Tog upp den förlorade tiden" haha och sånt. Sen så kollade vi lite på sagan om konungens återkomst och sen hade jag och Elin hyrt 2 filmer vi kollade på. Gick och la mig 5 och gick upp 10 så nu är jag supertrött....



Idag så skulle vi till Mikaela, vi skulle mötas 12.45 i Luma (tvärbanestation) och sen till en resturange och äta brunch, hur gott som helst och jäätte kul att träffas igen, Hade ju inte träffats sen typ sommarlovet eller nått
( Jag Mickis Karro Amanda Sandra var jättte jätte mycket med varann när vi gick i högstadiet men nu går alla på olika skolor så då har vi inte träffats på ett tag, sen var Emma där med, som har gått i parallellklassen) Men iallfall så pratade vi lite vad som hade hänt och annat skit. Jättte kul. När vi gick i sjuan så hade vi en bok som vi skrev i varje gång vi hade tjejmiddag, vi skrev alltså våran Killista ;) Fy fan va kul det var och läsa HAHA, ojoj :D Usch va vi var roliga och knasiga <3 Men sen iallfall så gick vi hem till Mickis som bor där i hammarbysjö stad, hon bodde förut här i tumba men har nu flyttat. Hon bodde jätte fint och den tiden vi var där var också jätte rolig. Alla var nästan detsamma som förut, Nästan..

Men jag har iallfall haft en Skit grym helg och nu väntar jag bara på att Johan ska komma och hämta mig kl 23 =)


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: amanda

jag hade också skitkul gumman :D, synd att vi syns så sällan :( ?33

2008-01-19 @ 19:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0