yeah, it's just been doing that for about 3 days now...

Ja så var man i Östhammar =) 
Just nu gör jag inte alls något mycket, sitter här vid datorn och läser medan Johan är på träning =)
Är förkyld, Madde den jäveln har smittat mig ;p Men men,.

Är sur på mig själv lite faktist, jag menar hur mycket har jag tränat den här veckan, öhh ingen gång...
Hur kommer det gå denna vecka då? Bättre förhoppningsvis, jag skiter i om jag är förkyld..
Jag kommer att använda att jag är förkyld som en bortföklaring till att ja inte orkar träna...
aja får se hur det går,..


Jag och Madde sattsar på beach 2010!
image70

Kommentarer
Postat av: Madde

Beach 2010 här kommer vi ;D

2008-02-01 @ 19:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0