Bag in da box

Gissa om jag har den låten på järnan?? JA! Går runt och sjunger den HELA tiden, mamma får snart ryck på mig.
Gissa hur länge jag låg vaken isängen i natt? 4 timmar! Jag gick och la mig runt halv 12 och somn ainte förens vid 4.
Men msn räddade mig ett tag, har fått ett sms av tele2 där jag får testa msn i mobilen i en månad. Så jag pratade med Patrik en stud och sen med Mart =) Men det är riktigtjoigt att inte kunna sova, jag var ju tilloch med trött!

Idag så har jag varit på Maxi med mamma Besse och Janne (morbröder) det var rätt mysigt och jag hade en sån där självskanner som jag gick runt och lekte med. Nu ska nog jag och Mamma kolla på the ring 2 som vi spelade in.
Sen om jag och Marre ska göra något..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0