En sån där göra-ingenting-dag

Tjoosan!
Ja idag har jag absolut inget att skriva om för jag hari nte alls gjort mycket idag, inget som är roligt eller intressant att skriva om så det avstår jag ifrån.
Idag trodde jag att det skulle var fint väder, kollat på alla möjliga internetsidor m vädret och alla lovade strålande sol.
Men icke.. visst det är varmt men massor av moln och det är inte acceptabelt.
Men får hoppas på finare imorron....

Ikväll blir det kycklling till middag och sedan film =)
Sen får jag inte missa projekt runaway!
Sara jessica parker kommer dit YEY! Ääälskar henne.

Men iallfall så nu på sommarlovet så har jag börjat min "Inte äta onyttigt på veckodagarna" (vet opassande eftersom sommarlov skriker glass) Men det är något som jag själv känner att jag måste göra och MÅSTE klara av. Och hittils har jag gjort det och med undantag när jag fyllde år. Men det fick jag för mig själv.
Alltid effter att jag har ätit något ALLTID, så får jag dåligt sammvete och en röst som säger "Det där va onödigt att äta" Eller "Nu kommer du säkert bli tjock"  Och så ska det inte vara! Men nej,  nu ska det bli skärpning.

Önska mig lycka till!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0