Godmorgon!

FY FAAAN (ursäkta) VAD DÅLIGT VÄDER DET ÄR!
Jag blir bara trött och deppig bara jag kollar ut genom fönstret =( Jag vill ha sol!!
IDag ska inte jag och mamma till stan utan vi ska bara vara hemma äta god middag sen kolla på film och äta natcho med guccamole. yummy!

Igår vad jag med Marre hela kvällen. Träffade Marre i tumba centrum ett tag och pratade lite skit och för att hon skulle köpa cigg. Träffade också Alex/Skägg i tumba =), eller han stod på perrongen så vi vinkade till varann. Han var rätt elak också för han skickade ett mystiskt sms där det BARA stod: Så du är i Tumba och hänger. haha. Och jag hade inte hans nummer så jag visste inte alls vem det var, sen såg jag någon på perrongen vinka.
OCh det var typiskt men ajg ser ju inte så långt så jag hade fortfarande ingen aning.. Men sen fick jag iallfall veta att det var Alex . Hehe
 Men iallfall så åkte vi till mig eftersom Mamma inte var hemma.
Så vi var här och kollade på tv och snackade bara en massa skit =) Tillslut var kl 3 och jag följde Marre till bussen.
Vi hade så mycket att prata om eftersom vi inte hade setts på ett tag så tiden sprang iväg.

Men usch nu vet jag inte vad jag ska göra, så tråkigt väder så det blir att bara vara hemma.... och göra vad?
städa? KNAPPAST!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0