Godmorgon!

Nu är jag faktist hemma hos pappa igen =) Hehe
Igår kollade jag såklart på allsång, sen skulle mamma kolla på det pogrammet efter men usch det är så tråkigt.
Var på biblioteket och lånade en bok. (jag läser apmycket på sommarloven, men det är mys.) 
Jag lånade Marilyn Monroes själv biografi, eller hon heter egentligen Norma jeane Mortensen. så den sk ajag börja läsa. Alla vet ju nästan vem hon är me jag vill veta varför hon är känd, man hör ju inte så mycket om  henne utan ser mest bilder bara.
Men imorron åkte jag också med Pappa för att hämta Johanna som kom hem från grekan. Jag följde med, så klockan kvart i 1 satte dom sig i bilen från arlanda och vi åkte hem. Johanna åkte tillbaks till mamma men då bestämmde jag mig för att åka till pappa tills imorron.
Nej nu ska jag ut i solen =) tihi.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0