Jag drömmer alltid konstiga drömmar

Idag så har jag faktist sovit bort  hela dagen känns det som.
Ställde klockan på 11 men då när jag vaknade var det bara massor av moln så tänkte jag att jag lika gärna kunde sova och nu när jag vaknade vid1. Var det ju sol. Men struntsamma.
ska snart hoppa in i duschen och sen göra iordninge mig för att åka till mamma och sen till Elin i hägersten.
Vet inte vad vi ska göra men vi får se.

Jag hade en jätte äcklig dröm inatt.
Första delen var att jag hade ett jätte gullit Marsvin som typ någon elak människa ville komma åt som gissla så jag fick springa om kring i skogen med det där jätte söta marsvinet. Det var lite mer saker men jag kommer inte ihåg de, bara vad det handla om på ett ungefär.

Men sen så hoppade jag in i en annan dröm och du hade jag 2 marsvin och 2 möss i en stor bur, värsta kungariket.
Som jag typ AVGUDADE!
Men så var jag på någon middag och på den middagen var det 4 tjejer.
Det var 2 tjejer som kanske var runt 18 och de andra 2 var 15. Och de som var 18 var jätte elaka mot de mindre, spottade p ådom och skrek fula ord.
Sen helt plötsligt böt deras själar plats, så dom äldre hamnade i dom yngres kroppar. så började dom typ skämma ut dom små, för alla andra visste ju inte att dom hade bytt.
Och jag blev typ rasande och började säga åt dom me dom lyssnade inte utan vara bara elaka mot m ig med.
Så sprang dom in på mitt rum och såg den där stora buren. så ena av de elaka tog upp entändsticka och tände och sedan "råkade" tappa den i buren så hela buren började brinna efter som det fanns torrt hö i. Så jag fick kasta mig fram och hälla vatten över hela buren. OCH FY FAN VA ARG JAG VAR DÅ! JAg bara kännde hatet i kroppen. Och eftersom de hade bytt kroppar v isste jag inte vem jag skule slå på men typ i sista sekund bytte de kroppar igen så jag började slå och slå och slå på hon som hade dödat mina mrsvin,  och guud vad hon skrek och jag skrek och de andra bara kollade på helt förskräckt...  Sen vaknade jag.
Men jag kan fortfarande se de där söta Marsvinet framför mig :( 
Påminner om mitt Marsvin jag hade.. Tussan. 
Hon blev 8 år. Hon blev så gammal att vi var tvugna att avliva henne för hon orkade inte mer.

Det var en hemsk dröm.
Men nu ska jag duscha
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0