Hemma efter en UNDERBAR helg

Ja nu är jag hemma =) har inte så stor lust att blogga just nu.. vetinte vad jag ska skriva.
Men var hos Johan i helgen och det var jätte mysigt och guuud vad jag har saknat honom! Men nu är han hemma och kommer till mig på Lördag =)
Sen på onsdag ska jag och Madde till nynäshamn och tälta =) KUL!
Sen idag så fick jag 1000 kr av min farmoir =) <3 Min farmor är så söt!
Aja nu har jag iallafall sagt något och kommer väl skriva kanske lite senare eller imorron. Men sen blir det nog blogg torka för på fredag åker jag till Mamma och där är våran datorn trasig och sen nästa tisdag blir det Gotland =)
Aja nu ska jag göra annat.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0