Jag älskar fint väder!

hejhej!
Nu har jag kommit in igen efter ett tags solande och sådant. Har faktist även hjälpt Pappa att olj ain en pall och dragit ut några spikar.

Och för ungefär 2 månader sen sydde jag mig i fingret med sy maskinen i skolan. Det gjort JÄVLIGT ont kan jag säga er.
Men nu såg jag att Halva nålen sitter kvar (nålen gick ju av när jag sydde) Jag har inge ont alls men det ser läskigt ut.
Får se om jag väntar och ser vad som händer eller så får jag helt enkelt leka doktor och ta ut den med pincett..

hehe ikväll blir det en tvkväll för det är Pussycat dolls, projectrunaway och sen Sex and the city =)
Imorrn har jag ingen aning om vad jag ska göra... Bussarna går ju inte så det går ju inte att komma överallt. fast pappa har lovat att skjutsa mig till Mamma imorronbitti..

Nu ska jag gå och steka hamburgare =)
PUSS på skinkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0