Jag kan inte sova!

Ahhh!! jag känner mig så usch just nu.. Och det är hemskt.
Jag vet att jag inte ska hålla på och säga att jag inte trivs med mig själv (most my body) Men jag gör ju inte det!
Men sen är jag så jag vetinte vad, omöjlig? att jag inte tar tag i det då. Jag sa till mig själv. På sommarlovet! Då käller det, då ska jag börja små träna lite.. Men har jag gjort det NEJ! juste! Och nu har jag börjat intala mig själlv att jag ska göra det när skolan börjar. Sen är frågan kommer jag göra det då? Usch orkar inte. Hur ska jag få motivation?????
Usch bajs och blä...
Imorron ska jag tröst shoppa =( Pappa kommer döda mig^^ :P



Ännu bättre att jag måste vara uppe hela  nätterna för att jag inte kan sova..
Jag vet inte varför? Är det för att jag sover ensam? Det är jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0