Måste städa

hejhej.
IDag är jag på ett jättetråkigt humör, trött är jag också.
Kunde inte alls sova igår. Jag la mig rätt tidigt igår redan vid halv 11 (kundeinte sova dagen innan heller så jag var trött).
en det gick verkligen inte att somna. Låg i sängen i en och enhalv timme sen kände jag att jag började bli tröttare men då ringde Johan.. Fast det gjorde inget =) Han satt previs Eiffeltronet (stavning?) och hade det mys.. Snacka om att jag ville göra han sällskap!
Men efter att ha vi hade pratat gick jag och la mig igen, och nu kunde jag definetivt inte sova, bara tanken av att jag inte får träffa Johan på ytterligare en vecka och 2 dar gör att jag typ dör...Men sen runt 2 somnade jag äntligen.
Så nu är jag trött (vaknade inte nu om ni tror det utan vid 11) men efter som mitt rum ser förjavligt ut måste det städas...
TRÅKIGT!

see yaaa, wouldn't wanna bee yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0