Nöje

JAG VILL HA MIN KAMERA TILLBAKA NU!
Alltså om min kamera inte går och laga då kommer jag slösa bort mina pengar på att köpa en ny för jag klarar mig inte utan kamera, älskar kameror och bilder. Och eftersom jag inte orkade kolla på tv så har jag kollat lite bland mina bilder och hittat några favoriter som jag tänkte dela med mig. =)
Snart är det Sex and the City! Imorron ska jag försöka tvinga med min syster att åka in till stan och fika om inte hon har några andra planer.. Men här kommer bilderna! Jag säger inte att dom är bra men jag tycker att de är fina och charmiga och för mig speciella.



Nej vi hörs en snabbis sen innan jag går och lägger mig =)
*PUZZ*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0