Oh Boy

Ja sitter nu och lyssnar på oh boy med Miss Li. Riktigt skön låt och man bli jätte glad när man hör den.
Idag har jag varit inne istan med syster. Och jag klarade mig faktist utan att köpa något =) Min syster är skyldig mig 150 kr så då tänktejag lägga det på en tröja jag ville ha, men nej jag behöver inge fler saker, nu räker det! ;p
Nu sitter jag ner sjunken i soffan med täcket, jättemysigt. Försökte få min syster att ge mig ett gla smjölk men det orkade hon inte, och hon var i köket vid det tillfället.... ;P
Just nu är jag typ hur trött som helst men det är för tidigt att lägga sig för då kommer det bara bli risk att jag kanske vaknar i natt och är hur trött som helst.. Men det ä skit på tv så jag har inte direkt något att göra...
Inte imorron heller... blää... Jag har ett tråkigt liv just nu!

Jagvill att johan ska komma hem, och komma hit till mig!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0