Shine on

Ännu en dag på sommarlovet som har gått förbi.
Idag har jag som sagt solat typ hela dagen, har varit jätte skönt faktiskt. Måste också  bara påpeka att jag åt STÖRSTA jordgubben jag har sett idag ;p den var ungefär lika bred som min handflata. Och jätte god!
Runt 6 åt jag Pappa och Åsa middag, så klart satt vi utom hus i solen och det var hur mysigt som helst.
Vi åt pasta med linser och tonfisk, och det var riktigt gott =)
Har ätit jätte mycket frukt idag, h ur gott som helst och hjälper mig verkligen att hålla mig borta från alt gott vi har i skafferiet.. =)

Snart är det sex and the city på tv sen blir det nog i säng vid 12.
Ska upp och sola imorrn med :p Måste ju få tillbaka lite färg som har försvunnit så fort.
Sen blir det åka till mamma imorron kväll, och kanske till Elin på lördag.

8 månader för mig och Johan idag!
Pratade med han i telefon idag och han hade precis kommit till amsterdam (tågluffar i europa)
trotts att det bara gått 2 dar sen jag pratade med han sist känndes det evigheter sen och jag bara LÄNGTAR tills han kommer hem !!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0