Trååk

Just nu har jag jätte tråkigt :/ Jag har absolut ingenting att göra... Inväntar Sex and the city men det är en hel timme kvar!!!
Enni smsade mig nyss och hon är ledig några dagar nu så imorrn ska vi in till stan en stund =) Ska bli mys!
tihi, måste ta med mig kameran för det var länge sen jag använde en sån. EFTERSOM MIN ÄR SÖNDER OCH DE SOM LAGAR DEN ÄR TY SEGAST I VÄRLDEN!! Men det ska iallafall bli hur kul som helst att träffa Enni.
Wiie Jag har 3 Super roliga veckor framför mig!
Imrron träffa Enni sen blir det tältning med Madde (trorjag) Sen kommer Johan hit och sne åker vi till Gotland =)
Yes, Nu är det bara stråååålande väder som inväntas men jag tror att det kommer bli fint, iallfall den här veckan.
Tihi nu ska jag gå och tråka ihjälmig!

Kommentarer
Postat av: tält kompis? :D

tror! :p har väll inte ångra dig?

2008-07-21 @ 22:11:21
Postat av: Martina

Klart jag inte har :)!

2008-07-22 @ 21:10:30
URL: http://whatthehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0