Trött

NU passar det att bli trött!! Men ajg ska inte sova för då kommer jag in te sova ikväll.. Som jag säkert inte kommer göra ändå, säkert! Hoppas det..
Idag har jag varit inne istan och eftersom jag inte har något sommar jobb.... Är jag pank.
Så jag kollad einte på någonting eller jo såäg 2 JÄTTE söta klänningar på Gina tricot men där svek plånboken. Hittade inget istan, letade efter någon bh men hittade nada. DET FINNS BARA BAJSSTORLEKAR!
Eller ah tillslut hittade jag ett 2 st :P fast det var i tumba på hm, dom brukar alldrig ha. Men har fått in nya bhar med större storlekar, då vart jag glad =) Jag köpte 2 st jätte söta och sat mja helt ok. En svart och en vit.

Ikväll kanske jag ska ut med Marre, men vet inte om jag har lust. Får se...
suktar lite att sitta här hemma framför Allsång och datorn..

Undra vad jag ska göra imorron?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej babe :) Självklart!! maila bara vad du vill ha för bilder, önskemål (färg mm), vilken design och inloggningsuppgifter till [email protected]



:)

2008-07-09 @ 11:35:20
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0