Chillkväll

Nu sitter jag här vid datorn igen =)
Har precis ätit mat, skin och ost sallad. Var supergott!

Ikväll blir det en chillkväll framför tv och se på Gossipgirl sen blir det nog favorit filmen moulin rouge.
Men innan det ska jag och mamma ut och gå eller powerwalka som jag brukar säga.
Ska bli riktigt skönt att få komma ut.

Imorron vet jag inte alls vad jag ska göra, kanske åka ner till centrum och kolla lite + gå in på bibloteket.
Sen på trosdag åker jag Till johan !!! blää vad jag vill dit NU!
Fast jag klara mig tills dess. Vet inte vad jag ska göra på midsommar än men ska vara med Johan iallfall.

Juste, har funderat på det här med symaskin och tror att jag kommer vänta tills jag fyller 18 och tar studenten för då kan jag ju önska mig en riktigt symaskin och inte någon som går sönder efter ett år.
Det blir bäst så efter som jag vill ju ha en som går och sy mycket på som är bra och klarar av det mesta.
Jag menar, hela året kommer jag ju ha tillgång till skolan symaskiner.

Mennu ska jag gå och byta om till "träningskläder".

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0