Du är UNDERBAR!

Nu är jag i Östhammar =) Åkt hemmifrån mig vid halv 10 och kom hit halv 2.. Fast vårat tåg var försenat med 3 mintuter vilket gjorde att vi missade allt annat och kom hit 1 timme senare än planerat. Varför kan det inte passa bättre!
Fast för mig gjorde det inte så mycket.. Inte den här gången.

Men när vi kom hit iallfall hoppade vi upp på cyklarna och åkte iväg och badade.
Ja det är sant JAG cyklade..

Nu sitter jag här framför tv med Johans Pappa =)
Johan är och planerar sin resa han ska göra nu i sommar med han små vänner. Jag orkade inte följa med (eller var det cykeln som skrämmde mig?) hahah


imorron blir det nog att sola.
Sen har jag besluts ångest.

SKA JAG ÅKA TILL ELIN IMORROON ELLER INTE?
Jag vill både..
Jag vill dit för typ alla vacksta människor ska dit och Johan har match imorron + att han ska kolla på EM (killar!! suck) och då kommer jag typ dö av uttråkighet.
Men jag vill stanna! Vem vet när vi träffas igen?=(

Aja nu har jag jätte ont i mitt finger :S har svullnat upp massor ( använt det för mycket) så nu ska jag sluta knappa på tangentbordet.

Vill bara säga att Johan är UNDERBAR! ♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0