Grey's Anatomy

Någon mer än jag som älskar serien?

Kollar på reprisen nu trotts att jag såg det i onsdags men hade knalen på och jag kan inte låta bli att kolla lite då och då.

Idag har jag legat och solat hela dan med mamma vid tullingekanotklubb.
Var jätte skönt och fått lite färg =)
Köpte en ny bikini igår som jag använde. Det är en Trekantsbikini och trodde inte jag skulle kunna ha den men den satt faktist bra, Yey!
image93
Från HM

Imorron tar min syrra studenten och ska bli kul att få se utspringet och efter det är det mottagning oxå.
Så imorron är jag ledig.
Ska ha på mig den röda kjolen igen (Hade på Johan/vackstnäs's student).
Jag tycker att den är skitsnygg och kostade bara 149 kr på hm, fanst i andra färger med.
Så idag blir det att förbereda allt.
 Mamma håller på att laga mat som en galning, måste ju bli klart tills mottagningen.

Men ha en bra sommarkväll! =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0