Hatar dessa rubriker!!

Nu har jag äntigen sjunkit ner i fotöljen bara för att chilla hela kvällen.
Idag sov jag ganska länge till halv 1, hur skönt soom helst.
Var uppe ett ta men vid halv 2 gick jag ner till tumba för att kolla lite saker bla, skor. Men fanns ine rätt storlek. MEn det kanske var tur för jag vill kanske inte ha dom längre. Var osäker eller är osäker.
Men en fin kjol hittade jag på kappahl.
Jag var faktist in till stan också för att kolla skona och efter rätt storlek men fanns inte där heller. Men som sagt det var nog tur.

Nu börjar snart sex and the city maraton som jag ska se på ett tag sen blir det Fotboll.
Och till det blir det guaccamole(stavning?) och nachochips. MUMS!
Imorron åker jag till Östhammar.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0