Lax luktar bajs

Nu har jag precis ätit middag =)
Goda fisk pinnar med bulgur, Mamma åt lax (jag hatar lax) och det luktar värkligen äckligt. Tål nästan inte lukten.

Idag kom jag hit till  mamma vid 3 och väntade på att mamma skulle komma hem.
Kollade lite på tv och senn är mamma kom hjälpte jag henne att städa och damsög halva lägenheten ( Duktiga jag) det var jätte tråkigt.

Har också pratat i telefon med Johantoan =)
Han åker till hultsfred så nu blire inge mer prata i telefon förens han kommer hem på sönndag. Men några sms lär det ju bli.. =) och jJag ska göra mitt bästa att hålla mig vid liv. För det kan vara så att jag saknar ihjäl mig.
Men ska försöka att inte göra det ;)

Nu blire lite nörda vid datorn sen Gossipgirl och sen fotboll.
Imorron ska jag och mamma SHOPPA!!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0