MEN ÅH!

Pappa rigde nyss..
Han sa att det kanskeinte är så bra att jag får en symaskin när jag fyller år efter som de kostar så mycket och genom att det är sommar och jag inte har jobb måste de sponsra mig tillräckkligt ändå.

Visst finns det billiga maskiner men enligt honom är det flera som sagt att sådana inte är någo bra för det finns inte tillräkligt med funktioner.
MEN DET ÄNDA JAG BEHÖVER ÄR RAKSÖM OCH SICKSACK, sen är jag nöjd  =(
Jag vill jag vill jag vill.
Bajsa.

Idag har jag iallfall träffat Elin och Nina.
Nina skulle till sumpan och köpa tyg (Tror du det fanns mycket tyger som jag ville köpa eller? JA!).
Det var mycket trevligt och nina berättade att hon har fått en egen lägenhet så då blire grillfest eller något sådant i juli =) KUlkulkul.

Imorron kanske det blir arboga. Har inte bestämmt mig om jag ska åka eller inte. Fast vad ska jag göra hemma?

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0