Midsommar

Ja så har det varit midsommar igen då =)
Jag spenderade midsommar afton här i östhammar med Johan.
På dagegen gjorde jag INGENTING.. eller jag läste ut min bok som jag hade köpt dagen innan.
Mina hemligheter hette den och var riktigt bra. Skrattade rätt mycket åt den. Synd att den är slut.
Tänkte att jag skulle ha den att läsa när johan koll.ar på fotboll eller har tränin (som nu) men nu äär den ju slut så jag får göra något annnat, Kolla på film kanske.

Sen lite senare så kom några av Johans kompisar hit och vi grillade och pratade och lite sådant,
Och efter det begav vi oss till Öregrund där det var JÄTTE MYCKET folk/ungdomar. Vi satt på klippor och det kom många som johan kände och de andra och jag kände ingen;D men det gjorde inget, var mysigt och kul ändå.
Jag fick också Johan att spela in Fotbollen och följa med =) det är rätt bra gjort tycker jag.
det var en kul kväll.


Men nu ska jag göra annat.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh låter mysigt :)

Sa nej till lägenheten förresten, så jag söker nu en i Tumba :D Eller ja, jag kanske få hyra en i andra hand genom min morfars sambo :P

2008-06-22 @ 20:59:02
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0