Å jag märker alla har - har fått nog av mig

Ja så sitter man här på skolan i datasalen igen.
Har precis gjort klart lite svenska så det känns skönt, men ska göra matte snart för jag har prov imorron.. hmm.. kuul..
längtar till skolan slutar nu faktist. det är inte så att jag är skol trött eller rnågot såndant utan jag vill bara ha sommar, och det fort.
Det här vädret och allt gör mig galen och känns som om jag måste anstränga mig för att vara glad, jag vet inte varför heller det är bara jobbigt..

Hade kommunikation idag.
 Man fick en lapp med ett ämna man skulle prata om i en minut.
Jag skulle prata om en marsinpangris haha  =)

jag måste plugga matte nu iallfall så kanske man kan gå och gymma senare.



Puss


Föddes en lörda, mamma kalla mig för discotjej
Så på en lörda, ja då vet du var du hittar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0