Give me a moment to myself

Usch vad det är skööönt att vara hemma, har längtat...
Om jag inte hade haft kvällsfikat i skolan den här veckan så hade jag åkt hem och sovit hemma någon dag.
Men nu är jag iallfall hemma och det känns skönt.
Är ensam just nu men systerryster kommer snart.

IDag hade jag inte tnkt att göra något alls men imororn ska jag nog till ikea.
Ska köpa lite små plock och sånt. Tänkte köpa någon hylla eller något men såg att det stod en stor brun byrå i mitt rum så den kanske man kan få och då måla om =)
Kul Kul.. Sen då på lördag kväll blir det nog att hitta på något kul med Tjejorna =)


Aja nu ska jag kolla på Gossip girl som Mammsen speladt in åt mig :D
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin dag :)
Svara gärna på frågan i min blogg.

2008-03-07 @ 16:01:47
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0