Stickwithu

Jaa idag har vi som sagt varit i nörrtälje.
Jag köpte ett linne (A) och en concealer =) det var nice nice..
Juste vi träffade Patrik i norrtälje också, och det var typ ååår sen man hade sett honom så det var kul. :)

Men vi var inte i norrtäljeså länge utan kom hem vid 3 då vi kollade på greys anatomy, 2 avsnitt. Dom bästa i säsong 2.
Och eftersom det är våffel dagen idag åt våfflor , yummy, och dom var faktist mycket bättre gjorda en vad Elin och Madde hade gjort eller ah försökt att göra... (sett på billd)

Sen så har vi gjotr vår egna ansiktsmask, det vart väl öhh rinnit men jag tog lite ändå och det verkade väl helt okej känner mig lite bäääjbi mjukare, så som Ennipenni brukar vara :) Men Louise är mes och tycke det såg äckligt ut så hon tog inget.

Imorron så kommer Vanessa hit Wiihoo sen på torsdag ska jag till Johis!

men nu är jag trött så då ska jag sluta skriva, Puss och godnatt kommer bli en tidig kväll i kväll.

Kommentarer
Postat av: Dom bästa våffel görarna!!

du dom var hur goda som helst, det var bara en som blev YTTERS LITE bränd :P hahah

2008-03-26 @ 10:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0