Trött trött alltid trött

 Kvar på vacksta är man, åkte aldrig hem.
Ville faktist stanna kvar här eftersom det är sista dagen innan lovet.
2 orna får man ju inte träffa på 3 veckor för dom har APU.
Menmen, imorron slutar man kl 2 blir skönt, fast det kommer säkert vara full proppat på bussen :S
Sen imorron kvälls ka vi träffa Agge Elin och Lisa ska bli jätte kul =)
Synd bara att jag inte kommer vara hemma så mycket på lovet och sånt för det skulle varit ganska skönt att bara vara hemma med kompisarna där occh familjen, menmen... Får bli ett annat lov.

Nej nu vet jag inte vad jag ska göra, är jätte trött men jag vill inte sova, hur kul är det?
Det finns inget att göra heller som kan göra mig pigg  så jag kan ju helt enkelt gå lägga mig och möggla... Men nej.
Aja ska upp till rummet iallfall
och jag ska inte somna tidigt !









Ibland är jag rädd att mista


Kommentarer
Postat av: Madde

Glad att du stannar =)

2008-03-19 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0