- If I most live without you. I got a reason to cry

God morgon =)
Nu sitter jag här framför datorn och ska snart börja plugga.KUL.
Nej inte det minsta men måste göras.
Det första jag ska göra är att skriva om polyamid sen blir det engelska.

igår gjorde jag som vanligt ingenting kollade lite på kill bill sen typ 10 minuter på hockeyn men jag höll på att somna på soffan så jag gick och la mig, somna på en gång.

Klockan 4 idag ska jag till Mormor för hon fyllde år igår sen blir det väl att fortsätta plugga :P

Men vi hörs nog lite senare.
Min kamera har gott sönder =(

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo tack min dag har varit bra, väldigt lugn och skön. Har mest slappat och kollat på film hehe. Har det gått bra att plugga idag då?

2008-05-17 @ 16:55:26
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0