Call me whatever, i heard it all before

Hejsan hoppsan.
NU har jag pluggat en stund och det har gått finfint, Är klar med svenskan och polyamiden ska jag bara klistra på en grej och prata med margaretha om. Sen är den klar.
Har också börjat med rapproten i garn och broderiteknik så den är klar närsomhelst, eller jag kan inte göra klart den idag för jag har inte gjort klar min bikini som jag skriver om.
Men det mesta har jag gjort.Det jag har kvar nu tills nästa vecka är.

  • Kommunikations prov
  • Fördjupning i textil färg form (näcessär)
  • fördjupning i formgivning (klänningen)
  • Rita utemiljö
  • Virka klart min bikini + rapport


Känns ganska skönt för klänningen gör jag klart imorron( MÅSTE!) och bikinin i helgen och då har jag bara 3 saker kvar som går jätte fort  =)
Hoppas jag.

Nej nu måst jag hitta en jour för jag behöver hjälp med kopiatorn för jag tror jag råkade göra något konstigt med den. DET VAR INTE MED FLIT!


Men vi hörs!

Imorron ska jag till Östhammar!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0