Du skrattar och kysser min hals och jag minns varför jag föll för dig

Tack och lov men idag mår jag mycket bättre!
Idag vaknade jag först kl 9.00 gick upp åt lite kräm la mig på soffan.
Fick ont i magen och gick och la mig igen.
Vaknade kl halv 1 huuur skönt som helst.
Och nu har suttit i solen sen dess och bl a läst och virkat på min bikini.
Fast nu är det molningt och jag sitter inne.

Vet inte om jag ska till skolan imorron.
Vet inte om jag orkar ifall jag inte kan äta något.
Fast känns verkligen som om jag skulle behöva det för jag har ganska mycket kvar att göra på min klänning innan den kommer bli klar.
Ikväll HOPPAS JAG att jag börjar med Svenskan. Måste nästan göra det. Hmm..

Min syrra tar studenten snart och jag har hitta en klänning jag ska köpa tills dess, fast jag vet inte vilken färg.

Rosa Grön eller Gul, Tips?

image80
Från: Ginatricot

Nej nu ska jag  försöka äta någonting

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: madde

jag tycker den rosa, maria den gröna :p

2008-05-07 @ 18:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0