Feber

kuljul och så var man sjuk..
Har feber, darrar i hela kroppen, ont i huvudet och mår illa.
Fast nu har jag ätit 4 st chickenbits och druckit treo+ cola så det känns lite bättre.
Svettas ihjäl och har inte ont i ryggen längre.Yey!

Idag vaknade jag kl 14.00 :O
Det var absolut inte meningen att vakna så sent men det  behövdes nog, jag är fortfarande jätte trött så ibland måste man få sova.
Annars så har jag inte gjort mycket idag, har inte orkat.
Hade tänkt att plugga lite men det blev inte så.

Nu ska jag iallfall nörda mig lite framför datorn, hade tänkt att kolla lite kläder för jag är typ jätte sugen på att shoppa, men vet ine om jag vill slänga pengar på det just nu...

Puss o hej iallfall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0