Hej Sol!

Idag var jag faktist och shoppade =) det var väl kul ganska stressit men okej.
Fast min klänning jag skulle kolla p å var slut :( så jag kanske åker in till stan någon annan dag och kollar på andra gina för det hann jag inte :p
Ingen jacka hittade jag heller, som jag jätte gärna vill ha.
 Men får dra med mig madde (om hon inte dissar mig för ATT ÅKA UT OCH FISKA!) till södertälje och kolla där lite.

Nu snart blir det lite Grey's anatomy !♥

Imorrn ska det bli fint väder så då blir det att sola lite.
Kanske ska sätta lite potatis som pappa säger är jätte roligt. Yeah right!
menmen blir en del plugg imorron också. HOPPAS JAG! JAG SKA!


Puss på Rumpan


You stopped and smiled at me
And asked me if I cared to dance
I fell into open arms
And I didn't stand a chance


Kommentarer
Postat av: fiskarn! ;D

haha
ska ju åka i morgon! ;D

2008-05-12 @ 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0