Jag är rädd för att cykla

Hejhopp!
Kom just hem från en cykel tur på ca 2 mil (1 mil dit en m  il tillbaks) =)! Duktigt gjort.
Jag som inte brukar röra på mig så mycket (A) och jag som näsan hatar att cykla. Det är bajs läskigt. Men det gick bra.
Vi cyklade till skanssundet och tog färjan över (jag och daddycool) sedan åt vi lite på skansholmens sjökrog.
Jag åt räckor med chiliaioli, Mums.
Det tog unge fär en timme att åka dit. Dels för att vi hade motvind och jag var största chicken ner för backarna men hemvägen tog bara 40 minuter.
Så nu är jag hemma och under dagens lopp har jag nog fått ännu mer färg.!!
Nej nu vet jag inte vad jag ska göra men något blir det väl. =)

Bajs! jag måste ju plugga idag =(



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0