SOLEN är tillbaks

Äntligen har det varit en fin dag med mycket sol och värme igen.
Jag mår hur bra som helst just nu och har precis gjort klart min rapport om min bikini som jag har virkat klart och sytt ihop, blev inte riktigt som jag tänkt mig men mycket bättre.
  Blev hur nöjd som helst och tycker att den är jätte fint :D
Sen har jag nästan gjort klar min klänning som också blev bra :)

Nu känns det verkligen att det inte mycket kvar  innan sommarlovet börjar.
Och vi inte kommer ses på 10 VECKOR! (syftar på internat människorna)
Och 3orna här på skolan tar studenten på fredag =(  Jätte tråkigt!
Kommer inte ha Johan här längre.
Känns också som om vi inte kommer träffas någonting på sommarlovet heller :S
Men det måste vi!

Iallfall så Längtar jag hur mycket som helst till sommmarlovet
Men bara 9 dagar kvar nu

PUSS


Pusselipuss


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-27 @ 21:55:03
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0