Sytt mig i fingret!

Ja så var man hemma efter denna vecka och idag tog 3orna på vackstanäsgymnasiet studenten.
Usch det var hemskt.
Kommer att Sakna Nina och Johan jätte mycket =(
Är inget vacksta utan dom.....
Klart jag kommer träffa dom igen men det är fortfarande jätte tråkigt.
Kommer bli tomt nästa år.



I tisdags hände en lite olycka. Jag sydde mig i figret på sy maskinen...AJ!
Det gjorde jätte ont (men började inte gråta) men har jätte ont fortfarande och har ett korv finger :S men jag är klantig och får skylla mig sjäälv.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra som vanligt, hoppas det är någon som vill hitta på något.
men vi hörs =)

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddagens :D Hoppas du får en bra dag och helg :D
Men det kan väl knappast bli annat än bra i detta väder :D

Kram!

2008-05-30 @ 16:19:00
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Anonym

Är du intresserad av mode, shopping och skönhet? Kika in på den nya modebloggen: http://thefashionistas.blogg.se

2008-05-30 @ 16:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0