You got me begging you for mercy

Sitter nu framför datorn hemma hos Mamma, skönt!
Denna helg MÅSTE jag plugga.
Jag ska inte göra någonting annat än att plugga, haha nerå.
Men jag har mycket att göra så ska försöka lägga ner mycket tid åt det imororn för idag blir det nog att ta det lungt.

Igår var det jätte kul på Rix Fm, skit skönt att åka bort allihoppa och göra något.
Inte bara sitta och möggla ute i skogen =)
Såg måns(A) och Jason Mraz var bajsabäst! Ruggit bra.

Men iallfall nu är jag trött och ska kanske sova lite

Duffy - Mercy

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Himlans fin blogg du har =) Haft en bra dag?

2008-05-16 @ 18:25:38
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0