Helghelghelg

Jag har då haft det jätte mysigt i helgen! Jag och Johan har varit hemma hos min pappa på landet.
Vi har inte gjrot något speciellt precis utan bara tagit det lungt, kollat på film nördat och badat.

Jag vet inte vad jag ska skriva här? Känns onödigt att abra skriva vad jag görom dagarna men sen så har jag inte insperation. Jag ve tinte vad jag ska skriva om. Känner mig bara blaha just nu vet inte vad det ärmen något saknas i mitt liv.
Har jag komit till den fasen i mitt liv där jag behöver en stor förändrig? (igen).
Men jag vet inte vad det skulle vara...
Just nu känner jag att jag bara vill släppa loss och parta all night long. Men det händer ju aldrig.
Antinge är jag as taggad en helg och då blir det inget eller så är jag inte taggad överhuvudtaget och då händer det värsta grejen som jag är för otaggad för att tycka är kul.
Så vad ska jag göra åt dessa deppiga tider i mitt liv? Hah nej kanske inte deppiga men tråkiga iallafall! JAG VET INTE!
Nej nu ska jag göra ingenting som vanligt..
PUSSS

MYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0